I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Thursday, December 29, 2011

【 我爱你 】

   


   


   
______________________________

最近我们了、
不再像以前那样了、
他说他想要放弃
可是 我却不想 、

好乱的我 =3=

不说了不说了~~


我、、、、、、、、、、、
期待 31号 跟朋友们一起去倒数啦!

等待更多的照片
我相信31那天我会抓人狂拍照
 XDDD
好像很恐怖的样子 = ="

哈哈哈哈 、
其实还不确定要不要去的 =3=
因为呐、
我怕我的懒惰病发作忽然间不想出 :O


呵呵 开玩笑的啦 、
那是因为怕没人载我回家啦、
毕竟我们是肯定很玩到很的咯   :3


算了 到时再打算 XD 





I am so in love with you 
here to say 
I Love You (:    
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment