I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Saturday, November 26, 2011

Quarel + argue ):

自从跟你在一起到现在
 发过你无数次的脾气 
 可是你却不离不弃 
 难道你不会觉得我很么? 

 还有更多漂亮的女生
 更多脾气好的女生
 更多贴心细心的女生
 还有更多可能会爱你多过我的女孩 
 如果你遇见了
 相信你会爱她吧?
 我真的不敢想象那天的到来
 我会害怕 会有恐惧
 你可以给我一个安全感么? 

 对不起
 我知道我自己给你的要求真的好多
 我不知道为啥么当我看见你做一些事情
 一些我不喜欢的事情我就会莫名其妙的生气 要不然就是伤心哭泣
对不起不是我想哭 不是我喜欢哭
 不是我喜欢吃醋 不是我喜欢不理你
 那是因为我爱你才会那样的
 对不起 原谅我的任

 我真的很爱爱你
有时候会因为太在乎你 不想你被别人拥有
 对不起 让你害怕了
 你现在所拥有的恐惧感
 我也拥有过 当你不回复我的时候 
 我就会以为你不要我了 你不要理我了

 今天是我们吵架 冷战最多次的一天
 我害怕 我不要同样的事情再度发生
 我不想因为这种小小的吵架
 而去破坏我们之间的感情
 我对我们彼此都很有信心
 请你不要再让我失望了好么?

I know sometimes i cause many many troubles
I bring many many troubles for you . 
I am sorry that i am that useless .
I am sorry that i troublesome you all the time . 

I am sorry . 
sorry to make you scared
Sorry to make you angry
Sorry to make you cry
I am sorry for everything
Just wanna let you know something .
I love you .
And this love will never ends until the day you say you dont love me .

谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment