I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Thursday, March 17, 2011

【我还有他爱】

前几天跟我妈和他的朋友一起去吃SHOGUN japanese buffet restaurant....
说真的吃得很饱 真的很开心 
也感觉我跟我妈的感情慢慢好回了
他的脾气也好多了 
我真得很开心 感谢主 
那天吃了好多东西 shusi啦 是一定有吃到的 
那天真的好开心哦 
最近我是因为感情的问题 而烦恼 不开心 
还好有我的朋友 尤其是教会的朋友 谢谢他们 的关心 安慰我 劝我 
他们真的教导我很多东西 
我真的很感谢能够认识到他们! 
爱死他们咯 >w<
那时去教会的时候 就听到一句话 
‘我们不是单身的 因为我们有一个爱我们的神’
当时我觉得 我不是一个人的 
我知道 不管什么事情发生
我都有一个爱我的神 哈哈 我爱他~ 
他是我好的朋友 也是我的男朋友 *>w<* 同时也是我的爸爸
那时吃东西的时候 
看到哪里有一张纸 
那里写的东西真得很有意识 
所以我就快快的抄下来 
*我可是第一次那么有心的阿~ 哈哈*
你们看看咯~ 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..::Footprints In The Sand::..

One night I had a dream--
I dreamed I was walking along the beach with the Lord
and across the sky flased scenes from my life.
For each scene I noticed two sets ot footprints,
one blongs to me and the other to the Lord.
When the last scene of my life flashed before me,
I looked back at the footprints in the sand.
I noticed that many times alont path of my life,the was only one set of footprints.
I also noticed that it happened at the very lowest and saddest times in my life.
This really bothered me and i questioned the Lord about it.
"Lord,you said that once i decided to follow you,
You would walk with me all the way,
but i have noticed that during the most troblesome times in my life
there is only one set of  footprints.
"I dont understand why in times when i needed you the most,
you should leave me."
The Lord replied,"my precious,precious child,
Ilove you and I would never ,never leave you
during your times of trial and sffuring.
"when you saw only one set of footprints,
it was then that i carried you."
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
很有意识吧!
当我看到那张纸的时候 我真得很感动
就觉得 我永远都不会是一个人的 >w<
觉得自己好像长大了很多
要成熟啦~
哈哈 >w<


还有哦 那个死rex拉
每天叫我猪头的啦!屁股你啦!
哈哈 
期待下个星期跟虾头他们一起出去!哈哈
到时候我们就疯疯疯疯啦~~~~~~
哈哈哈哈 
期待ING~ 谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment