I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Sunday, September 18, 2011

【 改变 、 承受度 】

今天七早八早给我老妈叫起身、我竟然忘了今天干姐哪儿有婚礼、快快从我的温暖的被窝爬了出来、去哪里等等等吃吃吃聊聊聊、老实说真的很闷一下的咧 XD 、 可是我还是静静坐在那里、不说话(我知道不像我 XD ) 看戏罢了 . 我想信息你、 可是我没有电话、其实我有可是没有钱了 :O  现在我进钱了、以一个信息的人就是你、然后才到其他的朋友 xD 看看看、我多么的在乎你 xDD 没关系啦、现在不是时候、不要误会、对你只不过的喜欢、并不想跟你搞暧昧、 暧昧真的很伤人的咧、为了避免我们被受伤害、跟你会保持距离的 :D 跟对的时候了、才告诉你也不迟 (:


-Mature is not only the OUT-SIDE look . its about your thinking . -


I am sick now . fever fever fever fever fever ! 
haihh . pray pray prayy !! hope God can heal my sickness and i can get well soon x)
wheeeeee ~ exited . wednesday go movie nehh . yeahh man . :D


我真的不知道该怎么办了呢、
为啥么我的脑海里、全部都是你的脸啊?
呵呵 爱你却不能告诉你、可是这样也好、
对你我都好、我不想自己对你的爱是短暂的、因为那种爱不是真心、
谢谢你对我的好、可是不管怎样、还是跟你保持距离比较好啦 :D
its better for us to give time eachother . I'll pray till something happen (:
I will put God in my first place . (: family second . thn study - friend - relationships 




【 I smile . Just because of you (: 】
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment