I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Friday, September 30, 2011

【 短短几句 】

短短几句代表一切、
今天我等他等了好久 = = 
算了吧、没有上线、
我习惯了 ((:

今天在学校买票去看U-Kiss的 Brian & Alexander 、 呼呼
他们好好好好好好可爱、好好好好好帅! 
吖吖吖吖吖吖吖、 15号 我等你!
嘿嘿、期待期待期待、买了8张票、
兴奋到要死
要去的话跟我拿票哦 :DD 
随时欢迎、 ! 


伤心的一天、
不知道自己在做啥么
不知道自己在想啥么、
我傻了、真的傻了、
就这样吧、 


大方的告诉自己、
习惯就好 (: <3



谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment