I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Thursday, September 29, 2011

【 饱 + 病了 】

会不会觉得奇怪为啥么我的题目上面写着饱咧蛤?
对、    我今天很饱、 为啥么呢? 都是要感谢我们亲爱的Wong Tzi Rok啦、
打包Macdonalds给我们吃咧、不是我们而是几个人罢了、 哈哈哈哈哈、
呼呼 、 很好吃很好吃、对、我爱做的事就是______ XD 
【 Macdonalds breakfast box ?:DD 】

哇哇哇哇哇哇哇哇、
很好吃、还想念他的味道咧、
今天在facebook 看到一个手表、真的很漂亮、
可以写名字的咧、哇哇哇、我要写一些东西在那个手表里面、
可是......我很懒得bank in 咧 TT 

【 呼呼 我看上的手表 TT 】

其实呢、今天我生病了、 发烧、
可是呢、我就是死脑经偏偏要去学校、
可是去学校也好、 有东西吃、哈哈、
今天我真的是幸运到到到到到 ~~~~~
在KH节的时候就做那些用hammer钉木咯、
我真的是聪明到整个hammer打在我的手指上面、还给我连续两次 TT
还有horr . 今天学校来了一个lengzaii 、 全部女生看到他、
都在那里讨论、连男生也在聊他的事、
" ehhehh . Wendy & Ningg ...." 我们就 " whatt ? "
他们就说 " Nehh ~ you go outside the office there is a boy sitting there . damn freaking yeng you know ? so lengzaii . you two go see . i bet you two will me inspire :DDDD " " chehh . lengzaii mana pun ada XD really so yeng mouu . ? " " really de . trust me larrr " 
然后我就跟Ning走过去咯、远远就看到了一个身穿黑色衣服的男生、头发长长戴眼镜的、
当我一走过去......他看着我、我看着他、我连忙转头、呼呼、吓死我咩、尴尬的要命 -.-
呵呵、样子不错啦、真的是很yeng一下的咯、坐的方式都跟别的男生不一样、
如果那个男生转来我们学校的话厚、一定很受欢迎的咯 ((:

Lets talk about dancee :DD i less talk about dance geh worr . but today i wanna share about my fav crew ___________ I . aM . mE 
they are so damn freaking awesome . i wish that one day we can be like them .I love their dance . thy participated in a dance competition called ___ The America Best Dance Crew 
Guess what's their result thrr ? hmmm ? :DDD let me tell you then ...
Thy get 1st place . it means that they are the America best dance creww . whooohooo .
Awesome isntnt? let me share some photoes :DD

 【 I . aM . mE <33 】
 【 Itsss shooo nicee :DD 】
 【Cool moves from them in the competition :DD
【Their Logo :D I . aM . mE !】

你说昨天冷落我是因为你朋友在旁边、
呵呵、原来、我相信你、
可是就是不明白你为啥么那么怕你的朋友、
昨天你的冷淡、我真的很讨厌、
我不喜欢你冷淡的时候、我超级的讨厌、
让我心碎了多少次?

今天、听说他又喜欢我了、
1年的喜欢、被我拒绝了多少次、
为啥么你可以忍?
老实说、我真的不喜欢你了、不是因为样子问题、
不是因为钱财问题、知道你有钱知道你很帅、
可是对不起、我对你的是、没有感觉了、
对不起、原谅我的狠心、原谅我、
我不能阻止你喜欢我、
可是我可以告诉你、
我不喜欢你、
对不起、

我想告诉一个人说、
对不起、
也想跟一个人说、
我爱你、
想跟一个人说、
我不喜欢你、
因为
我爱你 <3

你是一个很特别的人、
呵呵、
可以做的事、
祷告、
凭着信心去祷告、
不要有怀疑、要有一个纯洁、单纯的心去爱神、
不要忽略和敷衍圣灵、
为啥么呢?
因为祂也有感觉、
让我们冷落祂的时候、
想接近我们的祂会失望的离开、
我不要这样、
神、
我爱你 ((:

【 我不喜欢你、因为、我爱你】

【 will you be myman ? XD 】


谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment