I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Saturday, September 3, 2011

【CAMP】

大家好! 刚从camp回来咧 、 超级的开心开心开心+开心!!
其实呢、我真的领受很过神的话语、放下一切的罪、罪使我们不能往前攀爬、
放下一切的罪、从新开始、我们是新造的人、我们做的东西要更像基督、
抛下以前的东西、以前的伤心、以前的自卑、以前的任何不好的事情、
往前看、可能前面就是更好的道路还不定呢 :D 加油!


其实这次在camp认识了很多很多的朋友哦、有一个呢、他很细心的、帮我买泡面、呵呵、其实我蛮喜欢他的、他真的是一个很好很好的朋友、希望以后可以多多的跟他相处、相信我们的缘分不会那么快结束的嘛、、我爱你们、也爱耶稣 !珍惜友情、看重爱情、保存亲情、我三个情都要! 


我的脚快断掉了咧、
OMGG beh tahan neh o.o leg macam sudah patah . but its really really fun . i wanted to knw God more . i hope one day i will  be a successfull person . i appreciate everything i have now , I love everyone in my life . and I love you :D


【 我就是我 . I am who I am (: 】
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment