I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Wednesday, September 28, 2011

【 全部留下我 】

今天真的很不开心、不开心不开心、我讨厌今天、让我流了多少眼泪、让我的心碎了几次?
每个人心情不好、全部丢下我一个人、真的不好受、哭了又哭、有谁知道?有谁了解?
没有人、是我自己不够坚强、神吖、求袮把我身边的朋友们都可以过得开开心心好么?

- 我TMD讨厌今天 ! 统统不理我 、去、 去你的! </3


今天到学校、好累就睡去了、想念你、呵呵、喜欢你是一件很困难的事情、每天为你祷告、
希望神可以改变你、希望你的属灵生命可以高过我、这是我唯一的目标 :DD 
过后就陪一个跟过我1年很好很好的朋友、他很伤心、跟我诉苦、说到一半有人叫我、
我便转了过去、不一会儿说到一半、我的朋友说 " Eii ehhh . Wendyy , She is cryingg . " 
我就很好奇的说 “ Who the hell are you talking about ? hmm ? " " HERR ~~ ! lookk ! " 
我一转身、便看到我那个朋友泪落满面、吓到我了、我不知道为啥么、我的心顿时很痛很痛、
我便抱着了她、她越哭越厉害、我也差点被他弄到哭了出来、可是没有、眼泪在我的眼睛里、
假扮坚强的我、在没有人注意的时候把眼泪擦了、为啥么为啥么这些事情发生在的朋上? ;(


回到家上网、我今天竟然主动去找他、呵呵、非常非常的冷淡、我讨厌那种感觉、
可是我却告诉了你、” 没关系....没关系 " 其实我非常的有关系 、我告诉你 " 没事...真事...心 " 其实我在骗你的、我有事 ! 我心痛、我的心冷了、我的碎成碎片了、可惜你不知道、
我甘愿默默的隐藏我的伤心、我的不开心、为了就是不要让没有心情你的担心、不想让心再因为我的事儿更加没心情 、昨天你答应我说你不会对我冷淡的、可是今天你却没有做到、 对我冷淡到极点、我讨厌、可是我不敢埋怨、因为我知道你会讨厌我、算了吧、
对你的冷淡、习惯了 ((: 


【 在未来的道路上、你会是陪着我的那个人么? 】

今天听到一首很好听的歌、
- Joe Jonas - Just in Love 
真的很好听很好听很好听、
我喜欢他的歌词 ((:
分享给你们看 :DD

Joe Jonas- Just In Love With You Lyrics
Love a girl in a whole nother language
People look at us strange
Don’t understand us.
They try to change it
Try to say we won’t change.
They may say it sounds crazy
Love’s even more wild when you’re angry
So say why you wanna change it
Girl listen to me!
Girl you’re just running from the truth
And I’m scared of losing you.
You are worth to much to lose
Baby if you’re still confused
Girl I’m just in love with you
Girl I’m just in love with you
No other words to use
I’m just in love with you
I’m just in love with you
When I tell you “I would never leave you”
Do you hear what I say?
I don’t understand when you say
You need time
But you’ve been calling all day.
Talk love and they say it sounds crazy
Love’s even more wild when you’re angry
I don’t understand why you wanna change it
Girl listen to me!
Girl you’re just running from the truth
And I’m scared of losing you.
You are worth to much to lose
Oh baby! If you’re still confused
Girl I’m just in love with you
(Do you hear what I say?)
That I’m just in love with you
(Can nobody change it?)
No other words to use
(I love you baby!)
I’m just in love with you
I’m just in love with you
Ohhh….
Never knew what we have
They don’t understand
We’re just a waste of time
We know this is real.
I know how you feel
When you put your hand in mine.
Girl I’m just in love with you
Girl I’m just in love with you
No other words to use
I’m just in love with you
(Let me say it again. (x2))
I’m just in love with you
(Just in love (x2))
I’m Just In Love With You.
-----------------------------------------------------------------------------------------
我想告诉你、我不开新、我真的不开心、对不起、原谅我的冷淡 </3 玩的开心点吧 ((:
Dont you know that I Love You ? 】
我希望有一天陪着我开心、伤心、生气、度过任何一件事的人是你、可是可能么?
我自己也不知道、这只不过是我希望罢了、你是认真的还是啥么?我不管、
我管的是你那颗心、你是一个基督徒、知道神的道、明白神的到道的人、
我相信有一天你会是一个很有用的人、你喜欢跳舞、我知道、
一定要在跳舞方面荣耀神的名、加油加油加油、
【 刚哭过的我、麻木了、习惯了痛的感觉 】
I dont knw what to say anymore . I am sick of this kind of things . I am unhappy with this kind of things . 
I'm the one always left behide . I'm the one always forgotten by everyone . I'm the one always sad without any one beside me . I'm the one always loving you . 
God Father in Heaven , I do pray that you can bless every of my friends and the people around me . I hope thy can be as happy as you Lord . I also pray that I can be the one who glorify Your name Lord Father . I pray that you could grant me a caring heart and a heart that is clean and pure just to love you Lord . You are my one and only Lord . I pray that he can he happy always Lord . In Jesus name I Prayed . Amen <3
just finish taling to my Lord Papa . I love him . ((: He is the one who accompany me whn i'm sad . happy . angry and many many times . He is with me everyday . every second . Every hour :DD
【 Lord Papa . I love you ! <3 】
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment