I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Sunday, September 25, 2011

【今天的收获、昨天的开心】

昨天是我的大日子咧、不是生日、也不是结婚 XD 而是______ 我昨天洗礼啦 ! 
呼呼、要替我开心的咧、快点!拍掌欢呼 xD 虽然我听不到、可是....算了吧 :D


给你看看我洗礼之前的模样 xD 我懂很丑可是不必给我那种“羡慕”的眼神 XD


【 呼呼、跟组长他们拍照咧 、 好开心好开心! 】

I love Chatime
shoooo FREAKING nicee ! :D ahhhhhh . 
打包了大概10瓶回家给家人喝咧、TMD 还给我 Buy 1 Free 1 、
给我20瓶、结果喝不完 == 都是哥哥的错啦、 买买买 好像不用钱那样 @@
呵呵呵呵呵 可是真的很好喝、可是不要喝太多 xD 

【 Chatime ! <3 My fav ! 】

PS : i owe someone a cup of Honey Lemon Pearl Milk Tea weihh xD 

Now whn i see you and another gurls hanging around . I sudah x ada feel . 
I dont feel sad . I dont feel angry . I dont even feel jealous . 
That means _______________ I've really let go you . gave up on you . !
Wow . how nicee ! 如果没有神、我就不会那么容易的放开、那么快的放下他、
神、我爱你、我把我的生命交托给袮 、 请袮赐给孩子一个坚固、充满信心和不怀疑的新去爱你、感谢神、我爱你 :D

【 爱上你 、 我不后悔 、 放不下你、才叫可悲 XD 】
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment