I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Sunday, October 2, 2011

【 痛苦 】

今天我是完完全全的失望透了、为啥么呢? 因为他变了、真的好快好快、
连我自己本身都接受不到、为啥么他要变成那样? 为啥么他不理我了?
今天他上线、我鼓起勇气问他“你变了好多” 他竟然回复我一个“嗯....”
当时你知道我的心碎成碎片了么? 我真的不明白为啥么我爱的人、我喜欢的人、
都会变的、妈妈也变了、哥哥变了、朋友们变了、现在连我最依赖的他也变了、为啥么!
【 你看见我的心在为你而碎成碎片么? 】


今天去教会、祷告祷告、我当时真的是放声痛哭、问神
“ 神吖!为啥么我身边的人都变了、为啥么一个又一个的离开我? 神为啥么?! 求你告诉我!”
一直哭一直哭、我不知道为啥么、一个又一个的离开我、我们之间的承诺在何处?
难道你不成知道你说的每一句话深深的烙印在我的心里么?
你知不知道你有多么的难忘么? 因为你特别、你很特别、唯一一个我喜欢的男生、
是个基督徒、是个守规矩肯付出的男生、可是现在呢?为啥么好好的你变成过这样了?


今天在教会你知不知道我都一直在避开你的眼神么? 我不敢再多看你一眼、
因为我知道我会更爱你、在你转身的时候、我眼神默默的看着你、
你跟女生说话的时候、唯一我能做的事就是、
假装看不到、失望的转头往别的方向看、 当时我的心在哭、
我就去找我的干哥哥 Kelvin Lim xD 我去找他来聊心事、
我把一切的一切告诉了他、呵呵、说到想哭了、可是我告诉自己、
我不能哭、我要坚强、因为你就站在我的前面、 我不敢在你面前哭、
因为 我害怕你会笑我....因为你变了、


I dont knw what to say already . I'm fedup of everything . everyone 
I thought that you're the one i can trust and i can give the heart to . But i'm wrong .
Why am I so useless ? I cant be perfect infront of you .
I cant be awesome and cool infront of you . I'm useless 
Why am i always the one who loose someone i love ? 
Why? I pray to Lord everyday just to tell Lord that how much i care about you .
How much tat i love God . but end up nothing . Everything is useless to me now .
I just need your hug to comfort me . But i know you wont give me your hug .
It's becouse it is reserved by other gurls </3


I just wanan be friends :DD




【 I need your Hug to comfort me . will you give my your hug ? ): 】



谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment