I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Monday, October 17, 2011

【 Worst day ? Worried day ? I dont knw... Dx 】

今天做啥么呢? 
考试咯、还能做啥么?= =
我是那种超级讨厌考试的人咯、 我也相信没有人喜欢的吧?
过后我们就去周会的时后、很闷咧、
废话一大堆 = =  呼呼不久后、终于完了、
那时的我就在那里玩罢了咯、忽然间校长叫我的名字
" You Wah May . Please come up now ! " TMD 吓死我、
全部人看着我咧、我就走上去刚好看到Tzi Rok
心里想、这次死定了咯、(可是我不怕)
【 我爱上错的人】

校长就问我 " Mr . Yee passed you two's name to me . he say that you two was playing during exam . is it trueeee ?! "
我就说 " NOOOO ! I was just looking what Tzi Rok doin only marrr "
校长直接无话可说 XD 
哈哈哈哈哈哈哈、笑死我、算了吧 、

今天我我我我很开心 ! 哈哈哈哈、
因为我的宝贝Zheng Mun面子书聊天咯、嘻嘻嘻 开心、
【 我爱你、是从不曾改变的事 】

爱死她了咯、好久没有看到她了咯、
在奥州的她、很幸福很快乐、

今天那条猪、我主动找他聊天咧、
哈哈哈、好笑、他很可爱、也很坏 ):
每天在那里Zat我的咯、算了吧 XD

我不知道要怎样了咯、
我喜欢他、他喜欢别人、
算了吧、让给你 </3


谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment