I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Sunday, October 9, 2011

【 不 知道 . 你对我的 爱 . 想说 对不起 】

对不起、想在这里告诉你说、对不起、
不是我不要跟你在一起、而是我对你没有感觉、
没有任何的感觉、有、朋友的罢了、对不起、
【我要的不多,一杯清水,一片面包,一句我爱你!如果奢侈​一点,我希望,水是你亲手倒

的,面包是你亲手切的,我爱​你是你亲口对我说的~】


【 这张照片真的是经典、可是我不喜欢、 </3 】



今天看到了他、 (:
看到他不懂做么会有一种的感觉、哈哈、
等待祷告吧、 嘿嘿、加油呗 


那只猪今天问我做么没有理他咧、
哈哈可爱到~~~ 那里可能不理他咧?
是他不要理我咯 )):




I wanna tell a girl something . 
Can you stop being sooooo damnn freakinggggggggg SENSETIVE ?!
go tell everyone i talk about you ? hello ...? are you nuts ? wads wrong with you ?
No wonder no one likes you laaa . now i knw why everyone hates you sooo muchh .
Stop doin bitchy stuffs everywhere . you got people help you , you think other people dont have ?
HMMM then you're WRONGGG .  please stop everything you doin . act cute. ppl duno wad you do  to ppl  and dont knw your past jekk . You see larkk . when ppl knw you more thn thy will understand wad shit you've done .  now there is a word very suite you .... BITCH 


算了不说了、
想到你都讨厌、本来没有啥么的、可是因为你的大嘴巴、
让我们对你更加的反感 !  :/


【 我爱你 依然是你 】

今天你背叛了我、
我不与你计较、
只希望、你会遇到同样的待遇、
垫在全部人都知道你怎么对人了、
放心、以后帮你的人、会越来越少、
如果你不要我所说的发生的话、
那请你改一下你的态度吧、
人美、人漂亮不代表很善良、很好人、
你就是其中一个、

你、、、、
人很美、
可是你的心很丑!


谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment