I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Tuesday, October 4, 2011

【 无聊 】

If I die young, bury me in satin..
Lay me down on a, bed of roses
Sink me in the river, at dawn..
Send me away with the words of a love song..



最近一直听的歌、我自己都不知道要怎样了、
听到那样的歌、真的很好听下、
心情不是很好、 不是跳舞、就是坐在电脑上网、
都是找我的Sifu聊跳舞的东西咯、 我的生活不纳闷、
只不过不够精彩 XD


今天在学校、游泳 XD
不是真真的游泳、而是在学校的厕所玩水、
玩到很够力、 连我的内衣、总之我身上穿的每一样东西都湿透了 ==
可是很好玩、回到班上、脱鞋子脱袜子、
扭一扭、好多水出来 XD 吓死那些男生、他们以为我流汗流到那么、
哈哈哈哈哈 笑死我、 今天我又多了两个师父、


一一为你们介绍、

我的第一个师父、我最好的师父、最真实的师傅是昨天我跟你们介绍的那位、 Kevin ^^



第二位咧、是一个很厉害跳舞的可是因为妈嘛不允许所以没有机会跳、可是他真的很厉害、很有潜质、
哪位就是 Galvin XDDDDD 我的班长、哈哈哈 今天在班上我们一直在那里交流、和跳舞、跳到一半还给老师骂 、
笑到我肚子痛 XD


最后一位也是我最搞笑、最喜欢、最要好的朋友、最最最最可爱 XDDD 也是最Gay的师父、
Shawn Laii . 哈哈哈哈哈哈哈哈 他也是很会跳舞的、可是就是没有信心 == 讨厌没有信心和志气的他!


很开心咧、因为有那么多的师父愿意教我 XDDD


I am exited . thankiew 1st Sifu to teach me so much things . You callme remember geh 5things i will remember always gehh :DD you put so much time and efford on us . We will do the best at the competition . although it is a small small competition . but we wil still treat it serious :DD thankiew sifu ! heheheeeee ((:


Wendy . Karyaoo ! 
You can de ! Dance for yourself and Dance for God ! 
Heeee :DD

谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment