I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Sunday, October 2, 2011

【 终于 】

【 嘴巴歪了 xDDDD 】
终于 他不会不理我了 :DD
还好 XD 我们是朋友了!
开心开心、轻松轻松! 




我爱的身边的每一个人、
感谢神、我爱你 :DD


现在我要做的每一件事都要荣耀神你的名、


主耶稣、我爱爱爱爱你 、
求你赐给我一个纯洁的心去爱你、不要带有怀疑的心、
神我爱你、谢谢你垂听我的祷告、
感谢神、我爱你、


求你赐给我一个火热疯狂爱你的心、
呵呵、我爱你 xDDD



谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment