I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Saturday, May 7, 2011

【我爱他】

今天 我一上线 看到我家男人 有上线哦!好开心!
我做的第一件事 不是去开面子书 而是去 找我的男人 msn!
哈哈 好开心哦 ><
几天没看他上线 不习惯 不开心吖~
我的男人 现在才懂我有多么的 思念你 多么的爱你哦?
哈哈 开心米有?


最近 我发现 我家男人改变了不少
他不会再像以前 我们在一起了10个月 他从来没有对我主动过
现在 他比我还可爱 比我还厉害哄人哦 爱死他 我发现了 我便问他
‘你怎么变了那么多啊?’ 他就对我说‘我可以为了你改变我自己’
我感动 差点流泪 我知道他是爱我的 我知道 他是值得我爱的!
我爱对人了 谢谢神 让我认识了他....我真的很开心 
那天 还记得是我的生日 他就去买了礼物给我 今天他给我看了照片
那项链看起来真的好贵哦 =D 好开心 可是 他买了那么贵的东西给我 
我很感动 那我就问了他 ‘我几时才能拿我的礼物啊?都没见面了 为什么不能见到你的’
他便跟我说‘谁说不能啊?这次我不要你约我出去 这次到我约你..’
其实心里好感动 xD 我便回答他‘如果你又放我飞机呢?’
他说‘这次不会了拉’ 顿时好开心
我还开心 我真的 ....不懂怎么说 我很开心 我疯了!
我每天想念你!我爱你啊!!!!!!!!
几时能见到你?我好想拥抱你 我也想.................跟你拍照拉!想歪!

OMG i miss u every single day...
i miss u
i love u
i cant live without u
i'm not perfect
but i'll try to giv love to u as much as i can
i think it worth to put my real feelings my love i can even giv my heart to u 
its becasue I love u..
u're my one and only
no one can beat u from the 1st place in my heart
u're cute
u're sweet
u're awesome
u're a good guy
i knw myb sometimes i really bad mood thn i argue with you i emo i do funny funyy stuff
but u have to knw
no matter how much i was mad of u i still love you
u're the first in my heart
i love u in every way
u make mi love u ever single minute
i'm not that buetiful in my pic 
i;m fat *xDDD hahahaha*
i'm not tat cute 
but i hope u can accept everything 
including my stupid attitude,my face,my style,my fats xDDDDDD
ACCEPT MY EVERYTHING!
can u?
i hope u will say yes =)

I love you!
-i miss u every single minute.joshua ~
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment