I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Wednesday, May 25, 2011

【他+我=不可能】

我跟他没啥么了咧 
算了呗...
爱情就是这样想找一个真真爱你的人 真的好难
如果姐所说的 爱情伤人透底
我彻底放弃了他 放弃了我们的感情
忘了我吧! 我不想再想起你了
希望你不要再在我的世界里出现
当我傻瓜?呵呵
你太天真的 我不会为了你放弃了整个森林的 
_________________________GET OUT FROM MY LIFEE!
arghhhh 


我跟他真的没啥么了 
对不起我真的感到不知所措
我不懂我原来发现你对我如此重要
我真的知错了 可是 我真的跟他没啥么了啊
真的 你能不能 就信我那么一次呢
我知道你的心不好受 你刚了说了
可是 那又怎样?我想安慰你 
你却一直以为我跟他有东西
对不起咯 
这次你真的错了 呜呜 
真的对不起嘛..难道我就那么信不住么
我真的好没有用 
我不懂我为啥么那么失败呢 =/
现在心情好差噢 想跟你解释
可是我害怕 你觉得我烦 
我哭了 我真的哭了 
对不起 我真的不是故意的 
呜呜 :'(
我怀念昨天的我们 
闹闹斗斗嘴开开心心
可是 今天以为能够好好跟你谈 可是
我错了 反而 你是你感到伤心 
都是我的错 
是我没有用 是我笨 是我傻 是我傻么都做不好
连自己的感情都不能掌握好
只会说废话 =3
我怕真的好没有用呢 
我今天想哭了 我真的....
我不说了 我就等待你会相信我的一天
期待你会告诉我 
『没关系 知错就好』
可是 有可能么?你都不听我解释
可能你不了解我呗 我对感情很认真 
可是 我容易受伤 受不了伤害 
一点点就哭 一点点就软弱
没有用的我 永远就就是那么脆弱!
我恨我自己 


I hate my life 
I hate my self
I hate me self 
I just freaking hate it!
arghh 
I really hope you can hear my explanation
I really hope you can understand me more
I really hope you are the one i can love more
I really hope u're mine 
But its a dream of mine 
Will you make it a reality?
I will wait for you 
ILY IMY 


you make me disapointed in many ways
you hurt me in many many ways
and i hate you in many many facts
just leave me alone and get out of my life
You're mine  and i will love you as much as i can 
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment