I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Thursday, May 26, 2011

【对不起我爱你】

对不起 我爱你
我知道我错了
我的机会给了你 你要怎样
都好 我希望你能够给我答案
还是要说 我爱你
今天可能不睡了
我会静静的哭泣 想念以前的我们
对不起 我爱你__________________


我爱你的那颗心就给你了
希望你会接受好好的保管它
我会慢慢的守护者你
我会默默的支持你爱你的
最后一句我爱你
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment