I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Thursday, May 19, 2011

【绝望】

今天 很绝望 很伤心 不懂为啥么
我就是那么的脆弱 连载感情上也是这样的我
我是不是很没用的呢?
为啥么 男生就是喜欢这样?
算了 我的心碎了
还是想说 
我爱你 
你好久没上线了 我等你
可惜你就是不明白 我的苦心
你不明白 我在想你 
你不知道 我有多么的爱你 
忘了吧 

Because of you , My heart has broken in to thousand of pieces . 
因为你 我的心 列成碎片 </3 =/ 』 


对!是我变了 

我变得更爱你了 怎样?

我就是喜欢这样!

我真希望 我可以再坚强点 快乐点

可惜 我快乐不起来

【我爱你】
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment