I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I love you . Just the Way you Are . Welcome to my Bloggie

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Free Access Counter Templates地図姫

Sunday, May 15, 2011

【可怕的世界】

现在 我们的社会 有两个白痴...= =到处去喷Acid给人 变态
还听说他们的目标是漂亮的女生 喜欢去夜店的女生 可怕TT
害到我不敢出街了 我好胆小哈哈哈哈 xDDDD
我真的喜欢逛街的可是现在这样我妈妈都不给我出了 天啊!
算了


SKIPPPPP~~


昨天我们教会第一堂吃的东西
不干净 结果 今天早上全部人都 肚子痛
我一起来 脑里第一句话 ‘OMGGGG WAT THE FUCKKK!’
肚子怎么那么痛啊!天啊 救救我!
一开始我不懂为啥么
可是 当我一上Yu Lai 的车 他来载我 他问我是不是泻肚子 
我说天啊 你怎么知道?神?
他说......'当然啦 昨天有吃东西的人 全部都肚子痛'hahahahahahaha
我现在才知道 ...原来 不是我本身的问题 而是食物
哈哈哈 好开心 因为 我知道我没有那么脆弱了 xD


SHKIPPP!!!!


今天在面子书 看到有message....开来看咯 
结果里面写着...


'tian tian wo shu yao ni ai ~ wo de xin le je you ni jai ! I love you.
I dunwan leave you forever. I knw u were sad. I wan to help u recover from your hurt and heal you with my heart. I want 1 more chances to make things right. You knw that i only love you. You are my one and only. I promise i will marry you and live till the last day of our love and see our grandchildren grow in love and happily. I wont break my promise. Leaving you for a period had make me love you even more and wana appreciate you. Remember that i told you if the Jesus let me choose either live forever without you or live with you for one day only with many obstacles ahead. I would choose to live within one day. Nt bcoz i was dumb, stupid, silly, crazy but bcoz i love you more than myself. I love you baby. You had coloured my world with your love. Nobody cn stop our love from keep flowing bcoz god give you me and FAITH.'

HAK SEI NGORR....=W=
不懂这世界怎么了 算了吧...他是我教会的一个弟兄 他很好人
可是 我对他还好 没啥么 特别感觉xD
对不起 .....我不是故意的 TT
可是我还能怎样? 我不能没感觉的去强逼跟你在一起 这样受伤害最多的是我
对不起 

还有 我身体有病 如果 你爱我的话 你会不会陪我度过呢?JLJG....你会不会?
我真的害怕 你因为 我身体而抛弃我 
你是个很帅...很多女生喜欢的女生可是....
我可能不是那么的完美 可是 我已经尽力了...原谅我 
我爱你
原谅我的脾气 因为 我知道 我脾气很坏 很霸道....TT
对不起啊 昨天我知道你忙 还在那里跟你吵....
可是 我真的期待 我真的很伤心 心想 为啥么 你答应我做的东西
你都没做到?
那你答应我说你会爱我一辈子....那是不是 你也做不到啊?
我会害怕...对不起 我知道我很天真 TT 相信啥么天长地久 对不起 
原谅我的天真....
我爱你 
谢谢支持 、 爱你们吖

No comments:

Post a Comment